Sıkça Sorulan Sorular

Siparişimi Ankara Ofisinizden Alabilir miyim?

Ürünler depomuzdan dağıtıma çıkarıldığından Ankara ofis adresimizden doğrudan satış yapılamamaktadır. Ancak ürünü sitemizden aldıktan sonra Ankara ofisimizden elden teslim alacağınızı sipariş notu olarak belirtmeniz halinde ürününüzü Anakara ofisimizden elden teslim alabilirsiniz. 

Ürünleriniz garantili mi?

Lütfen sipariş vermeden önce alacağınız ürünün GARANTİ şartlarını sitemizden inceleyiniz.

Sitemizde Osilaskop, Güç Kaynağı, Sensör Sistemi, vb. ürünlerin GARANTİ süresi ve şartlarında farklılıklar bulunmaktadır. Bu tür ürünlerin açıklamalarında GARANTİ süre ve şartları ayrıca belirtilmektedir. 

Ürün açıklamasında GARANTİ şartları ve süreleri özellikle belirtilmemişse, yasal olarak yedek parça veya yarı mamül statüsündeki ürünler olarak geçmektedir. Kapalı ve korunaklı, talimatlı bir şekilde değil, açık devre şeklinde ve her türlü müdahaleye müsait şekilde satışa sunuldukları için hata yapmaya çok müsaittir ve bu yüzden ürünlerimize sadece ilk çalışma garantisi verilir.
Ürün bazında iade ile ilgili sorularınızı sitemizdeki destek altyapısından bize ulaşarak öğrenebilirsiniz.

Teslimat kaç günde gerçekleşir?

Kargo firması, kargonuzu, bulunduğunuz bölgeye bağlı olarak 5-7 iş günü içerisinde, adrese teslimat yapılabilen bölgelerde adresinize, adrese teslimat yapılamayan bölgelerde kargo firmasının adresinizin bağlı bulunduğu şubesine ulaştırmaktadır.

Siparişim Hasarlı Geldi Ne Yapmalıyım?

Siparişiniz kargo görevlisi tarafınızdan size ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda "Hasar Tespit Tutanağı" hazırlatmanız gerekmektedir. Sadece dış pakette hasar kontrolü değil, kargo görevlisi ayrılmadan önce kutuyu açıp ürünün kutu içinden de hasarsız çıktığını tespit etmeniz gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili dikkat etmeniz gereken bir diğer husus da kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin, “Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.” gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim ve iadesi mümkün olamayacağı gibi, garanti sürecinde  de kullanıcı hatası olarak değerlendirilecektir. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız.  Tutanak tutulmaması halinde, teslim aldığınız ürünlerin size tam, eksiksiz ve sağlam/çalışır vaziyette teslim edildiğini kabul etmiş sayılırsınız.

(Örn : Ürün kargo görevlisi aracılığı ile elime ulaştığında kontrol edilmiş ve kolinin ve/veya ürünün hasarlı olduğu görülmüştür.)

Kargo görevlisine hazırlatılacak tutanak ile birlikte ürünün robosens'e ulaştırılmasını takiben, değişim işlemleriniz hızlı bir şekilde gerçekleştirilecek ve tarafınıza bilgi verilecektir.

Elinize hasarlı ulaşan ürünün, size teslimatı gerçekleştiren kargo firması ile bize gönderilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde ürünün kargo tazminleri sağlanamamakta ve ürün ile ilgili hasarın sorumluluğu siz değerli müşterilerimizde olacaktır.

 

Gelen Ürün Sipariş Ettiğim Ürün Değil / Gelen Ürün Kusurlu Ürün, Ne Yapmalıyım?

Hatalı/Kusurlu gelen ürünü iade/değişim formu ve faturası ile birlikte size ürünü teslim eden kargo firması  ile robosens'e gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında, gerekli incelemeler sonrası değişim yapılarak en kısa sürede tarafınıza doğru/yeni ürün gönderilecektir.

Ürünü Nasıl İade Edebilirim?

Siparişinizi kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde "robosens.com.tr" adına, "Macun Mah. 187. Cad. No:54/46 PK. 06105 Yenimahalle/ANKARA" adresine aşağıdaki koşullar dâhilinde, İade Bölümü sizin tarafınızdan eksiksiz doldurulmuş fatura çıktısı ile birlikte iade edebilirsiniz.(*)

- Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir kargo bedeli ödemezsiniz.

- İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir ve varsa ilişkili hediye çekleri de iptal edilir.

- İade gerçekleştirmek istediğinizde işlemlerinizin aksamaması için lütfen info@robosens.com.tr e-posta adresine bildirimde bulunabilir veya sitemizdeki destek bölümünden bize ulaşabilirsiniz.

-  Düzenlenen iade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) düzenlenmelidir.

(*) İade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal kurum adına düzenlenmiş ise, iade ederken kurumun düzenleyeceği iade faturasıyla birlikte göndermeniz gerekir.

İade Koşulları Nelerdir?

Siparişinizi kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde "robosens.com.tr" adına, "Macun Mah. 187. Cad. No:54/46 PK. 06105 Yenimahalle/ANKARA" adresine aşağıdaki koşullar dâhilinde, İade Bölümü sizin tarafınızdan eksiksiz doldurulmuş fatura çıktısı ile birlikte iade edebilirsiniz.(*)

- Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir kargo bedeli ödemezsiniz.

- İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir ve varsa ilişkili hediye çekleri de iptal edilir.

- İade gerçekleştirmek istediğinizde işlemlerinizin aksamaması için lütfen info@robosens.com.tr e-posta adresine bildirimde bulunabilir veya sitemizdeki destek bölümünden bize ulaşabilirsiniz.

-  Düzenlenen iade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) düzenlenmelidir.

(*) İade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal kurum adına düzenlenmiş ise, iade ederken kurumun düzenleyeceği iade faturasıyla birlikte göndermeniz gerekir.

Size bir kampanya haberimiz var!
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır